JNC660 vs JNC770: Jump starters sò essenziali per tutti quelli chì viaghjanu regularmente o travaglianu in spazii remoti. Avemu da paragunà dui mudelli di jump starter - u JNC660 è u JNC770 - è vede quale offre u megliu valore..
JNC770 Jump Starter
U jnc770 hà una batteria di capacità più altu. Si pò principià una vittura da 0 à 50% batteria in ghjustu 7 seconde, chì hè più veloce di u jnc660. U jnc770 hà una luce LED integrata. Questu facenu più faciule per truvà in spazii scuri o quandu avete principiatu a vostra vittura di notte. U jnc770 hà una funzione SOS chì manda un signalu di emergenza quandu hè attivatu. Questu pò aiutà i salvatori à truvà rapidamente se ci hè una emergenza. U jnc770 hà un scudo termicu chì u prutegge da e temperature estreme. Questu significa chì pò esse usatu in i climi più freti induve u jnc660 ùn pò micca.
JNC660 Jump Starter
U JNC660 hè un starter più chjucu chì hè perfettu per i veiculi più chjuchi cum'è e vitture, motociclette, RV, e barche. U JNC660 Jump Starter hè un mudellu più prezzu chì ùn offre micca tanta putenza o capacità cum'è u JNC770. Tuttavia, hè sempre un putente starter di saltu chì pò aiutà à saltà à principià parechji veiculi. Havi ancu una vita di bateria più corta di u JNC770, ma hè perfettu per e persone chì ùn anu micca assai vitture grandi per saltà o chì campanu in climi più caldi..
Clore Automotive JNC770 vs JNC660, chì sò e sferenze?
JNC770 | JNC660 | |
Amperi di piccu | 1700 Amperi | 1700 Amperi |
Dimensione | 16.1 x 14.8 x 6.2 | 16.3 x 14.1 x 5.1 |
Pesu | 23 libbra | 18 libbra |
Batteria | 22 Ah | 22 Ah |
Lunghezza di u cable | 68″ | 46″ |
12V Output | ✅ | ✅ |
Uscita USB | ✅ | ❌ |
Voltimetru | Digitale | Analogicu |
U mo Score | 9.5 | 9.0 |
Sè vo site in u mercatu per un novu starter di salto, vi pò esse dumandate ciò chì i sfarenti mudelli JNC offre. Eccu una rapida panoramica di i dui mudelli: U Clore Automotive JNC770 hè un mudellu più pesante chì offre più putenza è capacità. Havi ancu una vita di bateria più longa cà u JNC660.
U JNC770 hè a megliu scelta s'ellu avete bisognu di scaccià parechji veiculi o s'è vo avete grandi veiculi chì necessitanu assai sucu.. Hè ancu una bona scelta per e persone chì campanu in i climi più freti perchè hà una capa di bateria extra chì pò aiutà à mantene u vostru mutore più longu in u clima fretu..
Clore Automotive JNC770 vs JNC660, chì sò e similitudini?
Jump starters sò un strumentu essenziale per tutti quelli chì passanu tempu fora o in emergenze. U JNC770 hè cunsideratu cum'è u megliu starter di saltu dispunibule per via di a so bateria d'alta qualità, longa durata, è forte qualità custruitu. Sè vo circate un starter di salto di qualità chì vi durà per anni, u JNC770 deve esse a vostra scelta.
Pro è cuntrariu di Clore Automotive JNC770
JNC770 hè un starter di salto di qualità prufessiunale chì hè pensatu per e vitture. Havi un impressiunanti 10,000 ampere di putenza di output, chì hè più chè abbastanza per inizià una vittura. JNC770 hà ancu un pacchettu di bateria grande chì pò esse usatu per inizià parechje vitture à una volta. Questu hè una grande scelta se avete bisognu di inizià parechje vitture à una volta.
Tuttavia, u JNC770 ùn hè micca u mudellu più prezzu di u mercatu. Custa più chè alcuni di l'altri principianti di salti in u mercatu, è pò esse micca adattatu per tutti. Sè vo circate un starter di alta qualità chì hè pensatu per l'usu di l'auto, allora u Clore Automotive JNC770 deve esse a vostra scelta.
Pro è contro di Jump-N-Carry JNC660
Jump-N-Carry JNC660 hè un starter di salto portable chì pò inizià u vostru veiculu in sottu 3 minuti. Hè ancu ligeru è hà un disignu compactu, facendu fàciule per piglià cun voi induve andate. Primu, si pò principià u vostru veìculu in sottu 5 minuti.
Sicondu, hà una capacità di bateria più grande (12 volt vs 6 volt), significatu chì pò inizià u vostru veiculu ancu s'ellu hè friddu o umitu. Terzu, hà una linterna LED integrata, facendu più faciule per truvà e vostre chjave in u bughju. Se vulete un starter di saltu più putente chì pò trattà ancu i principii più difficili, allora u JNC seria una megliu opzione per voi.
Jump-N-Carry JNC660 hè un putente starter jump chì vene cun assai funziunalità. Hè unu di i più boni starters di saltu in u mercatu è pò aiutà à inizià a vostra vittura in pocu tempu., Jump-N-Carry JNC660 hà ancu qualchì svantaghju.
Nanzu tuttu, ùn hè micca l'opzione più assequible quì. In più, Jump-N-Carry JNC660 ùn hè micca u starter di saltu più faciule d'utilizatore. Certi pirsuni trovanu difficiuli à aduprà stu starter.Overall jump, Jump-N-Carry JNC660 hè un grande saltu starter chì vene cun assai caratteristiche. Sè vo circate u megliu starter di saltu quì, tandu vi tuccherà à cunsiderà cumprà stu pruduttu.
Cosa à circà quandu cumprà Clore Jump-N-Carry Jump Starter?
Quandu site in u mercatu per un saltu starter, hè impurtante per esse cuscenti di i diversi tipi è funziunalità chì ognunu prupone. Nanzu tuttu, l'avviatore di salto Clore Jump-N-Carry hè cunvertibile.
Questu significa chì pudete aduprà cum'è un caricatore di bateria regulare o cum'è unità di partenza di saltu. Questu hè fantasticu s'ellu avete bisognu di carricà parechji dispositi in una volta o s'ellu avete bisognu di avvià una vittura in fretta. Un'altra grande funzione di u Jump Starter Clore Jump-N-Carry hè a so dimensione.. Hè abbastanza chjucu per mette in a vostra sacchetta, ma abbastanza grande per accoglie batterie più grande.
Questu significa chì ùn avete micca perdi u tempu à circà una presa di energia adatta, l'avviatore di salti Clore Jump-N-Carry hà un disignu antiurtu. Questu significa chì pò trattà ancu i salti più strenuous senza prublemi.
Una di e cose più impurtanti per circà quandu si compra un starter di salto hè a so capacità di furnisce abbastanza putere per inizià a vostra vittura.. U Jump-N-Carry jump starter hà una capacità di 1000 amperi, chì hè più chè abbastanza per inizià a maiò parte di i veiculi. Hà ancu dui porti di carica, cusì pudete aduprà per ricaricà u vostru telefuninu o altre elettronica. Un'altra funzione impurtante da cunsiderà quandu cumprà un starter di salto hè a so dimensione è u pesu.. U Jump-N-Carry jump starter hè assai ligeru è chjucu, cusì pudete facilmente portà cun voi induve andate.
Ùn piglia ancu assai spaziu, cusì hè perfettu s'ellu ci vole à guardà in un locu strettu, u Jump Starter Clore Jump-N-Carry hè una scelta eccellente per tutti quelli chì cercanu un starter affidabile è putente..
JNC770 vs JNC660 jump starter, quale hè u megliu di sceglie?
Jump starters sò gadgets essenziali per quellu chì vive in una zona remota o viaghja spessu. Permettenu di inizià a vostra vittura o generatore d'emergenza senza energia esterna. I dui principianti di salto più populari sò u JNC770 è u JNC660. U JNC770 hè più novu è hà più funzioni, ma u JNC660 hè più prezzu è più faciule d'utilizà.
U JNC770 hà più porti - hà 2 porti USB è 1 presa AC. U JNC660 hà solu 1 portu USB, ma hà ancu una batteria di 12 volti chì pò esse usata per inizià a vostra vittura. U JNC770 hà una garanzia più longa - hè sustinutu da una garanzia di 3 anni, mentre chì u JNC660 hà solu una garanzia di 1 annu.. Sè vo circate un starter di saltu di basa chì ùn hà micca troppu campane è fischi, u JNC770 hè a megliu opzione. Hè più prezzu di u JNC660 è hà più funziunalità, cumpresu una bateria 12-volt chì pò esse usata per inizià a vostra vittura.
U JNC770 hè più grande è più pesu cà u JNC660. Questu hè più adattatu per l'usu cum'è generatore di salvezza in casu d'emergenza, o cum'è strumentu per inizià apparecchi più grande cum'è vitture. U JNC770 hà ancu più funziunalità cà u JNC660., cumprese una batteria di capacità più altu è una luce LED chì pò esse usata per truvà oggetti in ambienti scuri.
In fine, u JNC770 hè a megliu scelta s'è vo vulete più funziunalità chè l'offre JNC660, o se avete bisognu à aduprà cum'è generatore di salvezza in casu d'emergenza.
Riassuntu
Sè avete solu bisognu di una piccula alimentazione di salvezza di salvezza per a vostra vittura o l'elettronica portatile, allora u JNC670 seria una scelta megliu. Ma sè avete bisognu di qualcosa chì pò inizià a vostra vittura da una batteria morta in una situazione d'emergenza, allora u JNC760 seria una megliu opzione.