Jump-N-Carry JNC660 Risoluzione di prublemi è FAQ: Cumu risolve tutti i prublemi?

U Jump-N-Carry JNC660 hè una borsa di camera grande è affidabile per tutti quelli chì viaghjanu. Tuttavia, ci sò i tempi quandu si pò spirimintari qualchi prublemi minori. In questu articulu, Discuteremu alcuni di i cunsiglii di risoluzione di i prublemi di Jump-N-Carry JNC660 più cumuni.

Chì bateria hè in un JNC660 jump starter?

Avanzate a vostra vittura cù stu starter di salto faciule d'utilizà. U JNC660 hè compactu è ligeru, perfettu per piglià cun voi in viaghju. Hà una batteria integrata è carica in pocu minuti. A bateria in un JNC660 jump starter hè un 12-volt, 6-amp hour batterie. Questu hè l'uttellu perfettu per restaurà u putere à i veiculi in una emergenza.

Un starter JNC660 pò carica una batteria?

A risposta à sta quistione hè sì, un JNC660 jump starter pò carricà una bateria. Jump starters sò pensati per furnisce una rapida splutazioni di putenza per inizià una vittura. Questa putenza pò esse usata per ricaricà una bateria o alimentà un dispositivu.

Jump starters ùn sò micca pensati per esse aduprati per carricà e batterie. L'output di un starter di salto hè pensatu per furnisce una breve splutazioni di putenza, per ùn carica una batteria. Sè vo circate di carricà una batteria cù un starter di salto, ùn pudete micca ottene i risultati chì cercate.

Sè vo circate un starter jump chì pò carricà una batteria, pudete vulete cunsiderà un mudellu chì hà un caricatore di bateria integrata. Stu tipu di starter jump pò carricà batterie direttamente.

Quanti ampere di manovella fredda hà un JNC660?

U JNC660 hè un picculu, mutore ligeru chì offre altu rendiment è durabilità. Ha una valutazione di ampere di avviamento a freddo 660, chì hè più altu ch'è a maiò parte di l'altri motori in a so classe. Questu significa chì u JNC660 pò principià u fretu più faciule ch'è l'altri motori. In più, u JNC660 hà una speranza di vita più longa di l'altri motori, cusì ùn avete micca bisognu di rimpiazzà cum'è spessu.

JNC660

Cosa da fà se u Jump-N-Carry ùn hà micca una carica?

Sè vo avete una batterie Load tester, prova di carica a bateria. Primu, carica a bateria per 24 ore prima di applicà a prova di carica.

Cunnette u vostru tester di carica à i morsetti di Clore Automotive JNC660 per verificà l'amperaggio bttery. Sicondu u mudellu di tester di carica, a vostra prucedura di prova di carica pò varià, ma una prova di carica generica porta a tensione à 9.0 volt è risultatu in una lettura di amp di 70 amplificatori per 6 seconde.

Repetite sta prova di carica ogni 10 minuti per un totale di trè teste. Se l'amperaggio hè cascatu sottu 50 amps nantu à l'ultima prova, sospettate una bateria cattiva o debule.

Chì era u Clore idealmente cuncepitu per?

U Clore hè statu cuncepitu per quandu u veiculu hè un impulsu extra, per via di una luce o di una radiu chì hè stata lasciata accesa, o quandu un veiculu ùn hè statu principiatu per un bellu pezzu. U Clore hà da inizià a maiò parte di i veiculi senza avè bisognu di alcun altru veiculu, ma u so usu principale hè di furnisce un impulsu extra.

U Clore cumminciarà ogni veiculu?

Innò ùn serà micca. Se a bateria hè completamente morta o se una vittura hà altri prublemi meccanichi chì impediscenu chì u Clore Automotive JNC660 ùn sia micca abbastanza forte per inizià u veiculu..

Quante partenze di salti ponu u Clore Automotive JNC660 furnisce cù una sola carica?

Parechji fattori ghjucanu in questa risposta, cumpresi: Quantu tempu per ogni iniziu di saltu, quantu era bassa a bateria originale, quantu tempu trà u saltu principia, a temperatura di a bateria hè saltata (tempu friddu. rende difficile u principiu), a dimensione di u mutore (4-ciculu, 6-ciculu, 8-ciculu, ecc.), cundizione meccanica di u mutore è u mutore di starter, è più.

Questi articuli deve esse cunsideratu in una basa individuale per risponde precisamente à sta quistione. Hè pussibule di ottene 10-30 principia (anche se i vostri risultati differiscono) da una sola carica, ma duvete sempre ricaricà l'unità dopu ogni usu.

Chì tippu d'accessori pò esse usatu in u 12 ci era un outlet?

Ogni accessori finu à 12 l'amplificatori ponu esse inseriti in u Clore JNC660. L'unità hè dotata di un interruttore di reset automaticu, duverebbe ogni dispusitivu supera 12 amperi. Innota ancu chì questu limitarà ogni corrente di ricarica attraversu a presa di 12 volti 12 amperi.

Pudete alimentà a maiò parte di qualsiasi strumentu o accessori 12-volt (esempii: chiavi a percussione, fans, radios, telefoni cellulari, equipamentu di navigazione, camcorders, putenza d'emergenza, mutori di trolling, coolers, mini frigoriferi, ecc.)

JNC660

Chì duverebbe fà se u JNC660 ùn funziona micca?

Se u JNC660 ùn funziona micca, pruvate i seguenti passi di risoluzione di i prublemi:

  1. Verificate se a bateria hè cumpletamente carica. Se a bateria ùn hè micca cumpletamente carica, u JNC660 ùn pò micca funzionà bè per via di una suminazione bassa.
  2. Assicuratevi chì u JNC660 hè cunnessu à una fonte di energia è accende.
  3. Verificate s'ellu ci hè un ostaculu in u portu USB di u JNC660. Se ci hè un ostaculu, pò causà prublemi cù trasferimentu di dati o cumunicazione trà u JNC660 è u vostru urdinatore. Eliminate qualsiasi ostaculi è verificate di novu.
  4. Pruvate diversi cavi USB per vede s'ellu ci hè un prublema cù a vostra cunnessione. Calchì volta i cavi USB pò esse difettu è causanu prublemi cù a cumunicazione di dati trà i dispusitivi.

Chì duverebbe fà se u JNC660 ùn mantene micca una carica?

Puderia esse parechje ragioni per chì una batteria ùn pò micca mantene una carica, ma alcuni di i più cumuni sò i seguenti:

  • A bateria pò esse difettu.
  • U cable di carica pò esse difettu.
  • A bateria puderia esse sopracargata.
  • A bateria pò esse installata in modu improperu.

Sè vo avete prublemi cù u vostru JNC660 tenendu una carica, ci sò uni pochi di cose chì pudete fà per risolve u prublema.

  1. Primu, assicuratevi chì a bateria hè stallata bè in u dispusitivu.
  2. Dopu, Pruvate di carricà u dispusitivu utilizendu un cable di carica differente o fonte di energia.
  3. Infine, s'è tutti sti misuri ùn ponu risolve u prublema, pudete bisognu di rimpiazzà a bateria.

Chì duverebbe fà se u JNC660 i dui luci lampeggianu?

Sì u JNC660 tramindui luci lampendu, puderia significà chì a macchina hà rilevatu un prublema è dumanda u vostru aiutu. U prublema più cumuni chì face chì u JNC660 si accende sia hè una mala cunnessione trà a macchina è l'urdinatore..

Se u vostru JNC660 hè tramindui lampendu, pò esse indicatu un prublema cù u sistema jump-N-carry. Per risolve u prublema, seguitate sti passi:

  1. Assicuratevi chì tutti i cavi sò cunnessi bè à u JNC660 è l'urdinatore.
  2. Verificate chì tutti i cordi di alimentazione sò inseriti in una presa è accese.
  3. Pruvate à accede à u sistema di jump-N-carry pressu è mantene a chjave 'J' mentre accende l'unità JNC660.. Se questu ùn viaghja micca, pruvate à disconnecting qualsiasi dispositi periferichi da l'urdinatore prima di pruvà à accede à u sistema jump-N-carry.
  4. Se nimu di sti passi risolve u prublema, u vostru JNC 660 pò esse bisognu di rimpiazzà.

JNC660

Riassuntu

Sè avete scontru una seria di prublemi o avete dubbitu nantu à l'infurmazioni pertinenti in u prucessu di utilizà JNC660 jump starters, pudete leghje stu articulu, in stu articulu avemu copre parechji aspetti, pudete amparà assai. Infine, speru chì questu articulu pò veramente aiutà à risolve u prublema.